ΠΑΟΚ-ΝΟΤΙΟΙ

Σάββατο 30 Οκτωβρίου 2010

Θέλει νίκη ο Σαλπιγγίδης για την ομάδα του


Νέα νίκη μετά απ' αυτές με Πανιώνιο, για τη Σούπερ Λίγκα, και με τον Εορδαϊκό, για το Κύπελλο, θέλει ο Δημήτρης Σαλπιγγίδης, ενόψει του Κυριακάτικου (17.15, Νόβα) αγώνα του ΠΑΟΚ με τον Εργοτέλη στο «Παγκρήτιο».
 
Ο "Σάλπι" βραβεύθηκε  απ' τον Νίκο Κολομπούρδα ως ο MVP της 7ης αγωνιστικής και μίλησε για όλους και για όλα.
«Είμαι χαρούμενος γιατί η εμφάνισή μου συνδυάστηκε με νίκη, όπως και το ότι προκριθήκαμε εχθές. Σίγουρα είναι κάτι πολύ σημαντικό για εμένα, αφού κατάφερα να βοηθήσω την ομάδα μου. Δεν έχω να πω κάτι για τις χαμένες ευκαιρίες. Όλες μπορεί να χαθούν και αυτοσκοπός για εμένα δεν είναι το γκολ αλλά οι νίκες της ομάδας. Ήθελα περισσότερο από οποιονδήποτε να πετύχω γκολ, αλλά έστω και αυτό του Φωτάκη μας έδωσε την πρόκριση. Ο κόσμος μπορεί να λέει ό,τι θέλει, εγώ όμως πρέπει να είμαι συγκεντρωμένος στη δουλειά μου», τόνισε αρχικά ο διεθνής επιθετικός.
Στη συνέχεια ο Δημήτρης Σαλπιγγίδης μίλησε για το προσεχές παιγνίδι εναντίον του Εργοτέλη. «Πρέπει να συνεχίζουμε να αντιμετωπίζουμε με σοβαρότητα τους αγώνες και αν δώσουμε τον καλύτερό μας εαυτό θα πάρουμε τη νίκη», τόνισε.
Από την πλευρά του ο Νίκος Κολομπούρδας, δήλωσε:
«Προσωπικά, αναφέρω συχνά τον Δημήτρη ως παράδειγμα στα νέα παιδιά. Άνθρωπος που προέρχεται από την ομάδα Νέων, που παρά τις δυσκολίες που αντιμετώπισε έκανε υπομονή και πέτυχε στο ποδόσφαιρο. Δεν τα παράτησε, πίστεψε στον εαυτό του και τα κατάφερε. Το ταλέντο δεν χάνεται».
Η προετοιμασία του ΠΑΟΚ θα ολοκληρωθεί  με χαλαρή προπόνηση, ενώ μετά η ομάδα θα αναχωρήσει για το Ηράκλειο. Στη διάθεση του Μάκη Χάβου είναι και οι Μπουσαίντι, Βιερίνια.
Οι Θεσσαλονικείς φέρεται να συνεχίζουν τη διαδικασία αναζήτησης προπονητή, αν και όσο κερδίζει ο ΠΑΟΚ, τόσο πιο σίγουρος θα πρέπει να θεωρείται ο Χάβος για να παραμείνει. Πάντως ο Γάλλος Πολ Λε Γκουέν φέρεται να έχει "κερδίσει έδαφος", αλλά ακόμη τίποτα δε θεωρείται σίγουρο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου