ΠΑΟΚ-ΝΟΤΙΟΙ

Πέμπτη 26 Ιουλίου 2012

Σταφυλίδης: Ποδοσφαιρικός μας πατέρας ο Μπολόνι


Τρεις μέρες βρίσκεται επί ολλανδικού εδάφους ο Κώστας Σταφυλίδης, μετέχοντας στην προετοιμασία του ΠΑΟΚ, και φυσικά δεν πήρε ακόμη μέρος στα φιλικά παιχνίδια που έδωσε εκεί η ομάδα του. Αυτό αναμένεται να γίνει το Σάββατο, στο τελευταίο φιλικό εναντίον της Μαγιόρκα που θα δώσει στο Αρνεμ ο ΠΑΟΚ. Σήμερα μίλησε στους δημοσιογράφους και αναφέρθηκε τόσο στον εαυτό του όσο και στην ομάδα του.





Ο 19χρονος διεθνής με την Νέων ποδοσφαιριστής δεν παρέλειψε να κάνει αναφορά και στον πρώην προπονητή του, Λάσλο Μπόλονι, τον οποίο χαρακτήρισε ποδοσφαιρικό πατέρα του. «Πλέον σκέφτομαι πιο πολύ επαγγελματικά σε σχέση με πέρυσι. Δεν περίμενα να παίξω πέρυσι. Ο Μπόλονι ήταν ο προπονητής που με έβαλε να παίξω, με στήριξε. Ακόμη και όταν δεν με έβαζε, καλά έκανε, αυτό μου έκανε καλό. Θα πω ότι είναι ο ποδοσφαιρικός πατέρας μου» ανέφερε σχετικά, ενώ για την ομάδα του είπε: «Η ομάδα κυκλοφορεί την μπάλα. Ο Γιώργος Δώνης είναι πολύ καλός άνθρωπος πάνω από όλα και αυτό είναι καλό για εμάς. Μίλησα με 2-3 παίκτες. Μου είπαν πως γίνεται πολύ καλή δουλειά και αυτό βλέπω και εγώ. Κάνουμε ευκαιρίες, γυρνάμε καλά την μπάλα στο κέντρο. Πιστεύω πως γίνεται κάτι καλό».
Για την πίεση που αισθάνεται ένας παίκτης στον ΠΑΟΚ είπε: «Αν δεν αντέξεις την πίεση δεν μπορείς να σταθείς στον ΠΑΟΚ».
Για το αν παίρνουν τα μυαλά του... αέρα λόγω όσων έχουν ακουστεί περί ενδιαφέροντος της Μάντσεστερ Σίτι για τον ίδιο: «Δεν ασχολούμαι με αυτά. Εγώ κοιτώ μόνο τον ΠΑΟΚ. Ο ΠΑΟΚ μπορεί να στηριχθεί στα δικά του παιδιά, και φυσικά μπορεί να πουλήσει κάποιους παίκτες μελλοντικά».
Για τον συμπαίκτη του, αλλά ανταγωνιστή του, Αλβες Λίνο: «Είναι πολύ καλός παίκτης, πηγαίνει καλά. Κάθε σέντρα του είναι μισό γκολ».
Για το αν μπορεί να παίξει σε άλλη θέση: «Εχω παίξει μια φορά με τον Ατρόμητο στα χαφ, μπορώ να παίξω και εκεί».
Για το πρώτο ευρωπαικό ματς του ΠΑΟΚ τόνισε: «Πιστεύω να είμαστε έτοιμοι».
Τέλος για το φιλικό παιχνίδι με την Μαγιόρκα το Σάββατο: «Δεν ξέρω αν θα παίξω, είμαι λίγο κουρασμένος».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου