ΠΑΟΚ-ΝΟΤΙΟΙ

Τρίτη 28 Ιουνίου 2011

«Καυτοί» διάλογοι μετά το ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός για το Κύπελλο

Νέοι διάλογοι που κατέγραψε ο κοριός της ΕΥΠ και περιλαμβάνονται στο εισαγγελικό πόρισμα, δόθηκαν χθες στη δημοσιότητα. Ορισμένα χαρακτηριστικά αποσπάσματα από συνομιλίες που έγιναν μετά τον αγώνα Κυπέλλου ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός 1-0:
Ο Θανάσης Κανελλόπουλος (Α) καλεί τον Αχιλλέα Μπέο (Β) με αφορμή τη μήνυση οπαδού του ΠΑΟΚ κατά του Βαγγέλη Μαρινάκη:
Α: Πάρε τον Καρρά τηλέφωνο και να πάρει τον Ζαγοράκη και πες του αυτό που κάνανε είναι... Βάλανε φίλαθλο να μηνύσει τον Βαγγέλη και πήγε η αστυνομία να συλλάβει τον Βαγγέλη τώρα στο αεροδρόμιο. Προσπαθούμε να βρούμε τον εισαγγελέα. Πες του είναι ντροπή αυτά που κάνουν. Μεταξύ μας. Πάρε τον Καρρά για να μην του μιλήσω του Ζαγοράκη και πες του είναι ντροπή.
Β: Ντροπή, γ... το. Τώρα τον παίρνω τηλέφωνο. Γεια.
Αμέσως μετά ακολουθεί τηλεφώνημα του Αχιλλέα Μπέου (Α) στον Θοδωρή Ζαγοράκη (Β):
Α: Θοδωρή, συγχαρητήρια καταρχήν για τη νίκη.
Β: Ελα ρε Αχιλλέα. Τι έγινε φίλε;
Α: Κατ’ αρχήν συγχαρητήρια. Δεύτερον είναι ντροπή ρε μ... Πήγε και έκανε μήνυση τώρα ένας φίλαθλος στον Μαρινάκη και τον πήγαν αυτόφωρο.
Β: Τελείωσε κιόλας.
Α: Τι τελείωσε; Τι τελείωσε ρε μ...; Τον συλλάβανε στο αεροδρόμιο.
Β: Είσαι τρελός ρε;
Α: Εγώ είμαι τρελός; Τώρα με πήρε ο Κανελλόπουλος.
Β: Κατ’ αρχήν, ρε Αχιλλέα, να σου πω κάτι, εσύ σαν τι; Εσύ παίρνεις σαν τι;
Α: Εγώ παίρνω ότι δεν είναι σωστό, στα αρχ... μου αν τον συλλάβουν ή δεν τον συλλάβουν.
Β: Κάτσε να σου πω, εγώ είμαι 2 λεπτά από το αεροδρόμιο και πηγαίνω εκεί πέρα. Μη μου λες εσύ μ... τι θα κάνω.
Μετά ο Αχιλλέας Μπέος (A) καλεί άγνωστο (B) που μάλλον είναι ο Βαγγέλης Μαρινάκης:
Α: Ελα ρε αδερφούλη, έχω τρελαθεί με τα μ...να.
Β: Τώρα μπήκα στο αεροπλάνο. Ναι δεν είναι, δεν γίνονται αυτά τα πράγματα. Πάντως και ο Μάνταλος ήταν...
Α: Τον πήρα, άσ’ το τώρα αυτό το θέμα, γ... το. Δεν έπαιξε η ομάδα.
Με πήρε τώρα τηλέφωνο, του μίλησα. Μου λέει έπρεπε να κάνω έγκλημα μου λέει, θα τελείωνα με τη σφυρίχτρα. Δεν είχε, δεν τσουλούσε η ομάδα.
B: Εντάξει, τώρα μας έκοψε ανάποδα τέτοια, εσύ τα καταλαβαίνεις...
A: Τίποτα, μη σου λένε τέτοια. Το είδα το παιχνίδι, δεν έφυγα ούτε για κατούρημα.
Την επομένη ο Ζαγοράκης (Α) καλεί τον Μπέο (Β):
Α: Ελα φίλε.
Β: Ποιος είναι;
Α: Ζαγόρ.
Β: Αντε ρε μ... και γ... πρωί-πρωί μ... και αν ήμουν χτες Θεσσαλονίκη θα σε έδερνα. Μου λες με ποια ιδιότητα παίρνω τηλέφωνο...
Α: Εσύ ρε μ... με παίρνεις τηλέφωνο...
Β: Πήρα ρε μ... από ενδιαφέρον. Στα αρχ... μου...
Α: Μα από ενδιαφέρον, πες μου έτσι. Και εγώ τρελαίνομαι και λέω είναι δυνατόν; Τι έγινε; Μόλις μου το λες, εγώ νομίζω ότι μου κάνεις πλάκα.
Β: Τρελός είσαι; Με ενημερώσανε αυτό το πράγμα. Ο Κανελλόπουλος μέσω του εισαγγελέα του αδερφού του. Λέω είναι δυνατόν;
Α: Μην είσαι μ... τώρα. Και μετά με παίρνει ο Βαγγέλης και λέω πλάκα κάνεις. Αυτό το αρχ... που έκανε αυτό το πράγμα, γιατί έμαθα το όνομα και τα πάντα, εμένα με βρίζει φίλε από το πρωί μέχρι το βράδυ. Αλλά άκου να σου πω τι έγινε. Πέταξε ένας δικός του, Βαγγέλη plexiglass από πάνω...
Β: Τελοσπάντων γ... το τώρα. Τι με είχες εμένα για κανενός πιόνι; Το έμαθα και λέω είναι δυνατόν; Γιατί αν θα γινόταν κάτι τέτοιο, όλοι θα τα έριχναν πάνω σου, στο λέω να το ξέρεις. Αντε φιλιά, σε αγαπάω.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου