ΠΑΟΚ-ΝΟΤΙΟΙ

Κυριακή 6 Φεβρουαρίου 2011

«Πάντα με ψυχή»


Γλυκό μεθύσι στον ΠΑΟΚ έστω και για μία ημέρα, με Χάβο και παίκτες να ξεκουράζονται πριν από τη μεγάλη μάχη της Κυριακής με τον Παναθηναϊκό στην Τούμπα, αλλά και τον Πάμπλο Γκαρσία να στέλνει μήνυμα προς πάσα κατεύθυνση: «Κερδίσαμε γιατί παίξαμε με ψυχή και έτσι πρέπει να παίζουμε πάντα»!
Για ομοψυχία και καλό κλίμα μίλησε ο Πάμπλο Γκαρσία 
Για ομοψυχία και καλό κλίμα μίλησε ο Πάμπλο Γκαρσία Ο Ουρουγουανός μέσος ήταν απόλυτος σε συνέντευξη-κατάθεση ψυχής που έδωσε στον ραδιοφωνικό σταθμό της Θεσσαλονίκης «Μετρόπολις». Είπε μεταξύ άλλων:
- «Ο ΠΑΟΚ έχει καλούς χαρακτήρες, όλοι οι συμπαίκτες μου είναι πολύ καλά παιδιά και υπάρχει κλίμα ομοψυχίας στην ομάδα. Αυτό είναι το μυστικό μας».
- «Η πρόκριση είναι σπουδαία και έγινε επί ενός αντιπάλου με τον οποίο όταν παίζουμε, δεν ξέρω πώς γίνεται, αλλά πωρωνόμαστε».
- «Ξέρω πώς αισθάνεται ο Πάμπλο Κοντρέρας, έχασα κι εγώ τη μητέρα μου πριν από καιρό και το φέρω βαρέως που δεν μπόρεσα να παραβρεθώ στην κηδεία της. Θα με κυνηγάει αυτό, σε όλη μου τη ζωή. Ο Πάμπλο θα επιστρέψει και μακάρι να παίξει την Κυριακή. Θα ήθελα από τον κόσμο να τον χειροκροτήσει στο γήπεδο για να του δώσει κουράγιο, εμείς πάντως είμαστε στο πλευρό του. Αυτό που ζήσαμε μέσα στο πούλμαν πριν από το ματς με τον Αρη δεν έχει ξαναγίνει, η ατμόσφαιρα ήταν βουβή...».
- «Ο Χάβος μάς έβαλε σε μια σειρά, ξέρουμε τι κάνει ο καθένας μέσα στο γήπεδο και πώς θα γίνει η προπόνηση, έχουμε πλέον πρόγραμμα...».
- «Ο Βιεϊρίνια είναι μεγάλος παίκτης και λυπάμαι γιατί είμαι βέβαιος ότι σύντομα θα φύγει από τον ΠΑΟΚ με μετεγγραφή. Μπορεί να παίξει σε οποιαδήποτε ομάδα του ισπανικού πρωταθλήματος, το οποίο ξέρω πολύ καλά και είμαι σίγουρος ότι θα κάνει μεγάλη ευρωπαϊκή καριέρα».
- «Ο Ζαγοράκης με έφερε στον ΠΑΟΚ μαζί με τον Βρύζα και είμαι υποχρεωμένος σε αυτούς τους δύο. Ο πρόεδρος ξέρει μπάλα, είναι πρώην διεθνής παίκτης και μπορούμε να μιλάμε την ίδια γλώσσα. Οσο για το εάν γίνω εγώ πρόεδρος, το βλέπω δύσκολο, γιατί δεν μου αρέσουν τα κοστούμια και οι γραβάτες...».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου