ΠΑΟΚ-ΝΟΤΙΟΙ

Δευτέρα 27 Δεκεμβρίου 2010

Η συνέντευξη του Αντελίνο Βιεϊρίνια στην πορτογαλική εφημερίδα «Ο Jogo» .


«Νίκη στην Αθήνα ισοδυναμεί με θαύμα», δήλωσε ο Βιεϊρίνια στους συμπατριώτες του 
«Νίκη στην Αθήνα ισοδυναμεί με θαύμα», δήλωσε ο Βιεϊρίνια στους συμπατριώτες του Ο Πορτογάλος διεθνής επιθετικός του ΠΑΟΚ, που κάνει σπουδαίες εμφανίσεις και φέτος, μεταξύ άλλων τόνισε:
«Στον ΠΑΟΚ είμαι ευχαριστημένος, αλλά ελπίζω να κάνω το βήμα παραπάνω. Ισως στο τέλος της σεζόν. Στη Θεσσαλονίκη δεν κυκλοφορώ πολύ γιατί όπου κι αν πάω μου ζητάνε αυτόγραφα και φωτογραφίες. Η πόλη είναι 1,5 εκατομμύριο και το ένα εκατομμύριο είναι ΠΑΟΚ»!
- Για την Πόρτο: «Θα ήθελα να είχα μία ευκαιρία στην Πόρτο. Οπως και άλλοι νεαροί ποδοσφαιριστές, έπρεπε να φύγω για να αναγνωριστεί η αξία μου. Να γυρίσω στην Πορτογαλία; Δεν θα είχα πρόβλημα, αλλά προς το παρόν δεν είναι μέσα στα σχέδιά μου».
- Για την παρουσία του στον ΠΑΟΚ και τη ρήτρα του (15 εκατομμύρια ευρώ): «Αυτή είναι η αναγνωριστική μου αξία στην Ελλάδα. Στην πρώτη μου χρονιά στον ΠΑΟΚ δεν τα πήγα και τόσο καλά, αλλά ο Φερνάντο Σάντος ζήτησε την αγορά μου από την Πόρτο».
- Για τους Ελληνες διαιτητές: «Είναι χειρότεροι από τους Πορτογάλους. Είναι εντυπωσιακό αυτό που συμβαίνει. Το να κερδίσεις στην Αθήνα ισοδυναμεί με θαύμα».
- Για την Εθνική Πορτογαλίας: «Κάθε παίκτης έχει ως όνειρο να αγωνιστεί στην Εθνική και είναι ένας από τους στόχους μου. Γνωρίζω ότι δεν είναι εύκολο, αλλά έχω κάνει καλές εμφανίσεις και ελπίζω να έχω μια ευκαιρία».
-Αγωνιστική κίνηση δεν υπάρχει, αφού όλοι βρίσκονται σε άδεια, αλλά και σε αναμονή της επιστροφής του Αραβα Οντέι Ελ Σαμαρί από το Κατάρ, προκειμένου να διαπιστωθεί εάν θα βάλει χρήματα στην αύξηση μετοχικού κεφαλαίου της ΠΑΕ ΠΑΟΚ, όπως τουλάχιστον έχει υποσχεθεί στις συζητήσεις με Ζαγοράκη και Μανδρίνο.
Από σήμερα θα αρχίσουν όλοι να μαζεύονται σιγά σιγά στη Θεσσαλονίκη, για να αρχίσει και πάλι η δουλειά από την Τετάρτη, αφού ο Χάβος έδωσε άδεια έως τότε στους παίκτες του και ζήτησε να μην κάνουν υπέρβαση στο... φαγητό αυτές τις ημέρες, γιατί με την επιστροφή έχουν ραντεβού πάνω από τη ζυγαριά!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου